donderdag 22 augustus 2013

Strakke vormen en figuren

Omdat ik zelf niet erg goed ben ik het tekenen, verzinnen van vormen ... maar wél nood heb aan strakke en nette vormen die ik liefst eindeloos kan blijven gebruiken, kwam ik op een REUZE-idee (dat ik dit niet eerder bedacht?). Ik gebruikte Microsoft Office : eenvoudig 'invoegen van vormen' in je document die je naar eigen wens kan vergroten, verkleinen, verdraaien, inkleuren, lijndikte kan aanpassen, ... SUPER !!



Een zéér kleine moeite én al snel had ik drie pagina's vol leuke vormen die ik beslist eens wilde gebruiken. Hier moet je niet eens handig voor zijn, dit is kinderspel ;-)
Nu de pagina's lamineren en nauwkeurig de vormen uitknippen.
'k Kan niet wachten om ze ALLEMAAL te gebruiken !! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten