donderdag 3 oktober 2013

Keukenschort met cupcakes en polka dots

Een keukenschort, dat kan niet echt moeilijk zijn, al heeft het me toch een 2,5 uren gekost om het helemaal af te hebben.

Het wordt een geschenk voor een dochter van een vriendin. Stiekem kozen we samen de stofjes en vermits L. dol is op dessertjes maken,waaronder cupcakes, was de beslissing om dit leuke printje te kiezen snel gemaakt. 
Waarom maak ik geen omkeerbare schort, handig en leuk, die dubbel zo vuil kan worden ;-) ? Dus werd de tweede print rood met wit, polka dots natuurlijk.

Ik gebruikte mijn eigen schort als patroon. Twee stukken stof knippen en zelf bindlint maken. 

Na een tijdje zwoegen en mijn Singer naaimachine die af en toe tegenstribbelde omdat die een beetje warm (lees : overwerkt) was, kon ik met een voldaan gevoel de eerste Maffe Marie keukenschort bewonderen :-)


Laten we hopen dat we hier ook mee gaan scoren bij L. ?!  
MMMmmmm, ik krijg zin in ... cupcakes ! :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten