maandag 9 september 2013

Omkeerbaar hoes voor zakdoekendoos

Vandaag besloot ik om die saaie zakdoekendozen wat hipper te maken!
Zoals zo veel van mijn ideeën vond ik een handleiding op Pinterest. 
Een uitgebreide handleiding van wel 7 pagina's maakte van twee lapjes stof een omkeerbare hoes ?? Op het eerste zicht leek het me niet zo makkelijk maar zoals vele dingen in het leven, na de derde keer doornemen en een beetje geduld werd tijdens mijn project alles snel duidelijk.

Welke is je lievelingskleur ? Als je mij deze vraag stelt moet ik daar geen milliseconde over nadenken en roep ik ROOD !! Voor de tweede zijde koos ik blauw met wit én een béétje rood ;-)

Rondom moest ik met biaislint afwerken ... en AF :-)

De ene zijde rood ...



                                          de andere zijde blauw !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten